Informace o provozu jídelny od 1. 3. 2021

27.2.2021 14:42

Na základě rozhodnutí vlády se od 1. 3. 2021 na dobu tří týdnů uzavírají základní školy, tím dojde i k omezení provozu školní jídelny. Možnost výdeje do jídlonosičů zůstává zachována.

Všem žákům 1. a 2. ročníku, kteří se dosud stravovali ve školní jídelně, budou obědy automaticky odhlášeny. Rodiče, kteří budou mít zájem odebírat stravu během distanční výuky žáků, mohou obědy přihlásit emailem hola@3zs.cz nebo SMS zprávou na telefonním čísle 733 539 583 a to do 1. 3. 2021.

Zaměstnanci školy, kteří budou fyzicky na pracovišti a stávající strávníci, kteří jsou na distanční výuce a odebírají si obědy, žádáme, aby aktualizovali své přihlášky do 1. 3. 2021 emailem nebo SMS zprávou.

Odhlášky odběru obědů se budou provádět obvyklým způsobem, tj. telefonicky, SMS zprávou, emailem nebo na strava.cz.

Žáci na distanční výuce mohou odebírat oběd za stejných podmínek jako dosud.

Pro strávníky na distanční výuce se bude vydávat oběd do jídlonosičů ze dvora ve dveřích školní jídelny v době 11:00–11:30 hod., ve výjimečných případech po předchozí domluvě do 14:00. Penzistům bude oběd vydán ve stejný čas a stejným způsobem jak je určeno pro žáky na distanční výuce.

Zaměstnancům školy je povolen vstup do jídelny a konzumace jídla za těchto podmínek:

  • Před vstupem do jídelny si strávníci povinně umyjí nebo vydezinfikují ruce
  • Po celou dobu pohybu v jídelně jsou povinni používat (s výjimkou konzumace jídla) ochranné prostředky dýchacích cest
  • Strávníci jsou povinni dodržovat stanovené rozestupy a sedět u stolu po jedné osobě. 

Zaměstnanci kuchyně budou mít po celou dobu výdeje stravy zakrytá ústa a nos a používat jednorázové rukavice.

V Litvínově dne 26. 2. 2021

Ivana Holá, vedoucí ŠJ