Provoz školní jídelny

Provoz školní jídelny od 30. 11. 2020
Žáci 1. a 2. stupně, kteří se stravují ve školní jídelně, budou mít od 30. 11. 2020 automaticky přihlášené obědy. Jedná se o žáky, kteří budou přítomni na prezenční výuce.
Odhlášky obědů se budou provádět obvyklým způsobem, tj. telefonicky, SMS zprávou, emailem nebo na strava.cz.
Obědy strávníkům v týdnu prezenční výuky budou vydávány:
pondělí od 11:45 – 14:30
úterý až pátek 11:45 – 14:00.
Žáci 2. stupně v týdnu distanční výuky mohou odebírat oběd za stejných podmínek jako doposud.
Pro strávníky na distanční výuce se bude vydávat oběd do jídlonosičů ze dvora ve dveřích školní jídelny v době 11:00 – 11:30, ve výjimečných případech po předchozí domluvě do 12:30.
Důchodcům a zákonným zástupcům, kteří si budou odebírat oběd žáka první den jeho nemoci, bude oběd vydán ve stejný čas a stejným způsobem jako je určeno pro žáky na distanční výuce.
Před vstupem do jídelny si strávníci povinně umyjí nebo vydezinfikují ruce.
V jídelně bude přítomno tolik strávníků, kolik je určených míst k sezení. Strávníci jsou povinni dodržovat stanovené rozestupy.
Zaměstnanci kuchyně budou mít po celou dobu výdeje stravy zakrytá ústa a nos rouškou a budou používat jednorázové rukavice.
V Litvínově dne 23. 11. 2020
Ivana Holá,
vedoucí ŠJ