ZÁŘÍ
Shrnutí učiva.
ZÁŘÍ
Nosí v aktovkách stále všechno učení. Není potřeba, zbytečně zatěžují záda. Sledovat průběžně web, notýsky, žákovskou knížku. Děti stále potřebují naši pomoc.
M- zopakovali jsme +, - do 20 bez přechodu i s přechodem, porovnávání v oboru do 20, sl. úlohy, geometrické tvary. Toto učivo již musí děti zvládnout. Začneme počítat do 100.
ČJ- Stalo se bohužel přesně to, co jsem čekala, když nebude potřeba mít podepsané čtení. Máme průměr 6 dětí na den, které si doma čtou. Což je dost málo. Kvalita čtení se zhoršuje a navíc je potřeba, aby vám děti říkaly o čem četly. Přečíst dobře je jedna věc, ale vědět o čem, je ještě důležitější. Pokud si doma číst nebudou ,nikdy čtení s porozuměním nedocílíme. Nelze to trénovat jen ve škole.
Orientace v textu. Najít začátek a konec věty, najít 2., 4., ....větu v textu. PS vůbec si děti nekontrolují, co napsaly. Důsledná kontrola.
PRV- Dopravní výchova. Podzim- podzimní měsíce, kalendářní začátek podzimu, změny v přírodě, počasí.